***YgS-WorlD***
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

***YgS-WorlD***

* D|L3|V|@ * * Samir *
 
Prima pagina  AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin

In jos 
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator




Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Empty
MesajSubiect: Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin   Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Icon_minitimeJoi Iul 17, 2008 10:25 am

Inceputul de baza in crearea unui Plugin

Ok , in acest Tutorial voi explica pas cu pas , tot ce trebuie facut pentru a crea un Plugin simplu (Inceputul) . Daca nu ai facut nici un Plugin pana acum si nu ai habar cum se face , casca bine ochii ; vei invata acum Smile .

Plugin-urile , dupa cum cred ca ati vazut deja (Daca v-ati uitat in vreun .sma) , sunt alcatuite din public-uri si din stock-uri (Ceea ce veti invata mai tarziu , deocamdata invatam public-uri) .

Vom creea un fisier .txt , caruia ii modificam extensia in .sma . Sa spunem ca am creat fisierul plugin.sma . Il deschidem cu notepad (Puteti folosi si alte programe ajutatoare in scripting , dar nu recomand ; este bine sa invatati asa) .

Incepem prin niste include-uri . Ce sunt acestea ? Sunt niste linii de comanda care arata amxmodx-ului ce functii (utilitati) vor fi folosite in acest Plugin . Pentru inceput , ii aratam ca vom folosi amxmodx :

CODE
#include <amxmodx>


Lista de include-uri poate continua , dar deocamdata lasam asa . Veti invata mai tarziu si despre alte include-uri .

Apoi , intregistram Plugin-ul , printr-un public specific , numit public plugin_init() . Deci , apasam un enter si adaugam :

CODE
public plugin_init()

{

}


Intre cele 2 paranteze ( { si } ) , vom adauga codul public-ului respectiv . Aceste acolade reprezinta inceputul si sfarsitul unei anumite parti / a intregului public . Mai tarziu vom invata si partea cu mai multe parti ale unui public , dar deocamdata lasam asa . Intre paranteze , adaugam register_plugin("Numele Pluginului","versiunea","autorul") . Register_plugin este o functie a include-ului de mai sus (amxmodx) , iar celelalte sunt argumentele . Vom avea :

CODE
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

}


Atentie ! Acel spatiu lasat de mine inaintea register_plugin este absolut necesar pentru a functiona Plugin-ul corect ! Acel spatiu NU va trebui sa-l lasati cu space , ci cu tasta TAB . Deasemenea intr-un Plugin NU va trebui sa folositi DELOC tasta space (Decat intre argumente) ! Inlocuim nume cu numele Plugin-ului , versiune cu versiunea autor cu autorul Plugin-ului (Numele dvs) . Atentie ! Lasam ghilimelele asa cum sunt ! Modificam doar cuvintele .
Tot in plugin_init , vom putea sa mai inregistram si niste comenzi . Vom inregistra una . Functia este urmatoarea :

CODE
register_concmd("comanda","public",accesul de admin,"Mesaj care apare cand dai amx_help")


La "accesul de admin" , putem pune :

CODE
ADMIN_RESERVATION

ADMIN_IMMUNITY

ADMIN_KICK

ADMIN_BAN

ADMIN_SLAY

ADMIN_MAP

ADMIN_CVAR

ADMIN_CFG

ADMIN_CHAT

ADMIN_VOTE

ADMIN_PASSWORD

ADMIN_RCON

ADMIN_LEVEL_A

ADMIN_LEVEL_B

ADMIN_LEVEL_C

ADMIN_LEVEL_D

ADMIN_LEVEL_E

ADMIN_LEVEL_F

ADMIN_LEVEL_G

ADMIN_LEVEL_H


Deci , adaugam in .sma :

CODE
register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"Take a snapshot to selected player")


La comanda amx_ss , se va executa public-ul admin_ss , doar daca are adminul care executa comanda litera "C" in acces .

Ok , acum sa facem public-ul .
Adaugam :

CODE
public admin_ss(id)

{

}


Dupa cum vedeti , am adaugat un id in acest public . Acest id reprezinta index-ul pe care va fi executata comanda .
Intre { si } , va trebui sa adaugam code-ul public-ului . Deobicei este o combinatie intre niste functii aici . De exemplu , daca vrem sa ii facem un snapshot unui Player , vom adauga intre { si } urmatoarea functie :

CODE
client_cmd(id, "snapshot")


Client_cmd reprezinta functia pentru executare a unei comenzi asupra unui client , iar id reprezinta cui sa executi comanda . Snapshot reprezinta comanda .
Adaugam niste tab-uri ca sa fie ordonat bine code-ul . Ok , pana acum ar trebui sa avem urmatoarele :

CODE
#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("nume", "versiune", "autor")

register_concmd("amx_ss","admin_ss",ADMIN_LEVEL_C,"It takes a snapshot to the specified Player .")

}



public admin_ss(id)

{

client_cmd(id, "snapshot")

}


Salvam fisierul , apoi il compilam AICI : http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi
, dupa care il punem pe Server . La executarea comenzii amx_ss <Player> , i se va face un snapshot Player-ului specificat .
Ei , cam asta a fost . Daca ati urmat toti pasii de mai sus FELICITARI ! Tocmai ati facut primul dvs Plugin Smile . La mai multe Smile .
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Empty
MesajSubiect: Re: Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin   Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Icon_minitimeJoi Iul 17, 2008 10:27 am

GG.. cheers cheers tine`o tot asa.. Very Happy
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Empty
MesajSubiect: Re: Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin   Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Icon_minitimeVin Iul 18, 2008 6:58 pm

1 Plugin bun pt playeri




Reguli server -{AMXX}-
Descriere: Cand intri pe server iti afiseaza in coltul din stanga sus regulile
Descarcare: http://www.esnips.com/doc/a1b29d9c-78c5 ... reamcs.com
Instalare:
Punem fisierul in addons\amxmodx\plugins\server_rules.amxx si apoi intram in addons\amxmodx\configs\plugins.ini si adaugam la sfarsit urmatoarea linie:
server_rules.amxx

Urmatorul pas este adaugarea regulilor care dorim sa fie afisate atunci cand un jucator intra. Ne ducem in addons\amxmodx\configs\amxx.cfg si adaugam la sfarsit:
amx_addrule "REGULA nr.1"
amx_addrule "REGULA nr.2"

Cvar-uri (se adauga ca mai sus, in fisierul amxx.cfg):

sr_color "0,255,0" : culoarea RGB cu care vor fi afisare regulile
sr_display "20" : lungimea timpului de afisare a regulilor[/code]


GooD LucK & HavE FuN
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Empty
MesajSubiect: Re: Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin   Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Icon_minitimeVin Iul 18, 2008 7:01 pm

Version:1.0

Descriere:
-Cu acest plugin veti putea afla cati admini online sunt pe server!
-In caz ca nu este nici un admin va aparea: "No admins online!"
-Mesajul este in HUD cu verde,in dreapta radarului,bine pozitionat!
-Mesajul cu "No admins online!" este cu rosu!
-Un plugin mic si util!

Cvar:

amx_showadmins 1/0 (default:1) //Trebuie sa asteptati o runda ca sa se schimbe cvar-ul!

Descarcare: http://rapidshare.de/files/39696078/adm ... e.rar.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Empty
MesajSubiect: Re: Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin   Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin Icon_minitime

Sus In jos
 
Inceputul de baza pentru crearea unui Plugin
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» 1 plugin foarte bun de la BaD BoY

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
***YgS-WorlD*** :: Altele :: TUTORIALE-
Mergi direct la: